sähköpostiosoite

Mintsi3@hotmail.com

Viestiä niin laitan kutsun :)

keskiviikko 2. helmikuuta 2011

Uusi esittäytyy

Heippa kaikille ja kiitoksia kun sain osallistua tähän blogiin! :)

Olen Nina ja minulla on montakin HAED-mallia meneillään ja uusia suunnitteilla jonoksi asti. Toivottavasti tästä postauksesta ei tule liian pitkää, kun esittelen tähänastiset pistelyni (lisään valmiista mallista vain linkin, mikäli jotakuta kiinnostaa). Eli ensiksi pisimmälle pistelemäni työ:


Z.Nielsen: SHH Now
Aloitettu 04/10, tehty 5/18 sivua
Pistelty 2x1 25ct Luganalle puolipistoin
Linkki



R.Anderson: Diamond (birthstone)
Aloitettu 06/10, tehty 2/42 sivua

Pistelty 2x1 25ct Luganalle puolipistoin
Linkki



M.Dahlig: Wrath
Aloitettu 10/10, tehty 2/42 sivua
Pistelty 2x1 25ct Luganalle puolipistoin
Linkki




HAED BB 2011 Freebie Sal
Aloitettu 01/11, tehty ½ /6 sivua
Pistelty 2x1 25ct Luganalle puolipistoin


Tässä alkuperäinen kuva:


Sen lisäksi olen pistellyt myös kahta muuta; Bec Winnel: Intermission ja CCK: QS A Bunch of Love. Mutta niistä minulla ei ole vielä kunnollista kuvaa.

3 kommenttia:

  1. Hurja määrä O_o mä tuskastelen että koska saan ees ton yhden valmiiksi ;D

    VastaaPoista
  2. Hyvä idea tehdä puolipistoin, tulee näillä tiheyksillä kahdella yhden yli hyvännäköistä jälkeä ja on nopeampaa kuin ristipistoin tekeminen. Pistänpä idean korvan taakse. :)

    VastaaPoista