sähköpostiosoite

Mintsi3@hotmail.com

Viestiä niin laitan kutsun :)

keskiviikko 2. helmikuuta 2011

You make my heart melt - 1. kuukauden päivitys

Tässä on lupaamani päivityskuva.Työ on tosin hieman edistynyt kuvaushetkestä, kun en saanut heti lisättyä kuvaa mihinkään.

Pistely aloitettu 29.12.2010.  Pistelen yhdellä säikeellä yhden yli 25 ct Luganalle. Alunperin minun piti pistellä sivu kerrallaan, mutta lipsuin siitä, koska minusta on tyhmää lopettaa pistely, jos lankaa on jäljellä ja symboli jatkuu seuraavalle sivulle. Tällä hetkellä olen pistellyt sivuja 1 ja 4. Työssä on 90 värisävyä. En ole koskaan ennen tehnyt näin monisävyistä työtä. Yksittäispistot siellä täällä hieman ärsyttävät, mutta kun niitä tekee välillä eivät kaikki kasaudu loppuun. Aiemmin olin myös vannoutunut aidan ystävä, mutta, kun silmät tottuivat pistoihin olen todella oppinut nauttimaan tästä kankaasta. On kiva huomata jonkinlaista edistymistä taidoissaan.

Laskin, että minulla on kymmenkunta mallia odottamassa ja lisää tulee jossain vaiheessa, että pisteltävä ei ainakaan lopu. 

1 kommentti:

  1. Sinulla ei kyllä pisteltävä ihan äkkiä lopu, jos malleja on jo varastossakin. ;) Hyvin on kuitenkin tuo lähtenyt käyntiin.

    VastaaPoista